"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

WEB TV@ Mahasiswa Malaysia


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Tuesday, November 4, 2008

UM NO Rupa2 nya Pertubuhan Kongsi Gelap


Sembilan ahli politik Umno di Kedah sedang disiasat oleh Badan Pencegah Rasuah (BPR) berkaitan mesyuarat perwakilan Umno Kedah sejak sebulan lalu.
Kah kah kah kah kah...ahli UMNO kena siasat dek BPR?aku tak caya...
Menurut laporan-laporan media, pengarah BPR negeri Nooraziah Abdul Manaf berkata, sembilan kes berprofil tinggi itu dibuka daripada 51 fail sepanjang tempoh Januari hingga semalam.
Aik 9 je bukak? lagi 42 apa cerita?
Beliau berkata, siasatan sukar dilakukan kerana saksi enggan tampil memberikan maklumat kerana takut dengan pemimpin Umno terbabit, lapor laman web Berita Harian
Ooo...lagi 42 tak dapat bukak sebab "takut dengan pemimpin UMNO terbabit" kot...dasat betul la...UMNO ni pertubuhan politik ke pertubuhan Kongsi Gelap???
Bagaimanapun Star Online melaporkan, Nooraziah enggan mendedahkan parti terbabit dan nama-nama ahli politik berkenaan.
Sebab apa pulak tak nak dedah? "takut dengan pemimpin UMNO terbabit" jugak ke?
UMNO ni pertubuhan apa? pertubuhan Kongsi Gelap berdaftar ke Pertubuhan Parti Politik???
Ish.........
oleh perisik-rakyat.com

No comments:

lagu hot@mahasiswa malaysia