"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

WEB TV@ Mahasiswa Malaysia


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Thursday, October 30, 2008

Saiful Nafi "Tak Sihat" - malaysiakini

Hari ni aku bosan gile... jadik aku merayau dalam blog-blog dan jugak macam-macam laman web termasuk "Friendster"...

Apa menatang "Friendster" ni aku tak terror sangat.sebab aku tak terror maka aku mintak tolong member aku.pakai id dia untuk pusing-pusing dalam menatang "Friendster" nih.


Aku teringat budak bancuh kopi pun ada "Friendster" jugak dan "kebetulan" member aku pun salah seorang dari "Friendster" budak bancuh kopi.


Jadi boleh la aku akses ke akaun "Friendster" budak bancuh kopi (kalau tak geng tak leh akses rupanya ya???).


Jenguk-jenguk laman bancuh kopi, baru aku tau rupanya budak bancuh kopi dah kawin...hangpa tengok la dekat profile dia...dia habaq - Male, 23, Married.


Alamak...dekat pembukaan/intro pun dah menipu dah...kalau dah taik penipu, macam manapun memang tak leh nak pisah dengan perangai menipu...bala betul la budak bancuh kopi nih.


Last dia update menatang "Friendster" ni seminggu lepas.ooo...tengok pada ruangan komen betul jugak rekod tu sebab last komen budak bancuh kopi ni publish bertarikh 17hb.Oktober,2008.


Apa komen dia?



Sebelum tu ada sorang mamat geng dia tinggal komen tanya dia - saiful..nape u tersasul sebut tarikh kejadian liwat mase sumpah arituh...benda tu telah jd reason pihak2 pembangkang hentam u balik...tp xpe..berani kerana benar - *rujuk gambaq dekat bawah ni ha...




geli betul aku baca depa nih sama-sama jantan dok main "I" "You" "I" You"......khak petuih...!!!
Budak bancuh kopi jawab - Assalammualaikum Saudara Belack, tentang tersasul tu biasa la.. Agak nervous mase nak sumpah tu.. Ye la, bkn bende yang main2.. Mereka tu dok persoal masalah teknikal je.. Yang penting pada saya, saya sudah lafazkan sumpah tu.. Tetapi dipihak sebelah sana(iaitu DSAI) tidak menyahut sehingga ke hari ini..*rujuk gambaq dekat bawah ni ha...


*awat jawapan budak bancuh kopi sama je dengan jawapan puaka-puaka UMNO/BN ah?depa nih baca skrip ke?sape buat skrip?Bik Mama ke?Me No Spik inggelish ke?Anaz ke?pandai betul depa komplot ye?hebat sungguh...dasat sungguh...
Budak Bancuh Kopi Nafi Tak Sihat
dalam ruang komen tu jugak budak bancuh kopi ada post 1 komen menafikan khabar angin yang mengatakan "anu"nya (dia tak habaq la "anu" tu...saje aku tambah sikit bagi seronok baca...) sedang mengalami masalah.
Kata budak bancuh kopi - Assalamualaikum semua.. Terima kasih byk2 diatas nasihat dan sokongan yang diberi.. Alhamdullilah saya sihat walafiat.. =) Tidak perlu risau.. Email2 dan fitnah yang saya sedang sakit itu hanya palsu semata2.. Kepada penyebar2 fitnah itu, saya harap anda hentikan lah.. Kerana apabila kebenaran muncul nanti, anda akan menanggung akibatnya..
Uih..."apabila kebenaran muncul nanti, anda akan menanggung akibatnya"... pergh...!!!hangpa jangan main-main..!esok-esok bila "kebenaran tu muncul" hangpa akan menanggung akibatnya..!
Ada lagi yang best... budak bancuh kopi habaq - Saya skrg masih lg ternanti2 bila perbicaraan akan bermula.. Saya mengisi masa lapang dengan membaca buku, al-quran, tafsir dan bermacam lagi.. Kadang kala bersenam.
Hehehe... tertunggu-tunggu ye... aku rasa perbicaraan dah berapa kali dah jalan tapi awat budak bancuh kopi tak pegi???
Agak-agak hangpa budak bancuh kopi sekarang tengah "bertafakur" dekat mana ya?
Bab isi masa lapang tu yang tu no komen...kalau betul budak bancuh kopi isi masa lapang dengan benda-benda macam tu, kita doakan supaya kebenaran itu datang dengan segera.
Aku nak percaya ke tak nak percaya ke tuduhan budak bancuh kopi ni aku tak tau... tapi bila dekat intro dia pun dia dah menipu macam mana aku nak percaya?
Lu pikir la sendiri..!

oleh perisik rakyat

1 comment:

AiE bAhRi said...

mmg cari nahas budak saiful bukhari ni..kaki penipu!!!perosak bangsa dan agama ni..

lagu hot@mahasiswa malaysia