"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

WEB TV@ Mahasiswa Malaysia


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Saturday, February 28, 2009

Kali Pertama Isteri Rosmah Bercakap Benar


KUANTAN 28 Feb. — Datuk Seri Najib Tun Razak berkata sistem kapitalis yang dilihat terlalu mementingkan peranan pasaran bebas untuk meraih kekayaan yang besar, telah membawa kepada krisis ekonomi global yang begitu meruncing.
Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Kewangan berkata sistem tersebut yang dilihat tidak ada pengawasan dan terlalu bebas hingga membiarkan pasaran menentukan segala-galanya, jelas tidak boleh membawa keuntungan dan kesejahteraan secara mampan.
“Salah satu daripada pengajaran daripada krisis ini ialah bahawa kita perlu ada pemikiran baru dari segi ideologi, kefahaman tentang apakah sistem yang terbaik yang boleh menentukan kesejahteraan kita secara berterusan.

No comments:

lagu hot@mahasiswa malaysia