"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

WEB TV@ Mahasiswa Malaysia


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Wednesday, February 18, 2009

91 % Penonton Ntv7 Mahu Elizebeth Wong Kekal Sebagai Exco Selangor dan ADUN Bukit Lanjan


oleh Nazmi, Webmaster MahasiswaMalaysia
Dalam satu survey yang dilakukan Ntv7 melalui Edisi 7 pada jam 7 malam bersamaan hari Selasa 17 Februari 2009, 91% daripada penonton Ntv7 meminta agar Elezibeth Wong mengekalkan jawatannya sebagai ADUN dan EXCO dalam kerajaan Pakatan Rakyat Selangor.
Sumber risikan blog MahasiswaMalaysia mendapati Elizibeth Wong adalah antara EXCO dan ADUN Pakatan Rakyat yang menjalankan tanggungjawab dengan penuh amanah, cemerlang serta berdedikasi.
Menariknya blog ini dimaklumkan Elizibeth Wong adalah individu dari pihak kerajaan, parti dan NGO yang pertama sekali datang menemui penduduk mangsa bencana Bukit Antarabangsa. Bahkan blog ini dimaklumkan melalui sumber risikan Elizibeth Wong bermalam di Bukit Antarabangsa bersama- sama mangsa dari hari pertama operasi menyelamat hingga hari akhir operasi menyelamat dilakukan
Berkemungkinan atas sebab ini 91% penonton Ntv7 mahu Elizibeth Wong kekal sebagai ADUN dan EXCO. Lagipun dalam kebudayaan masyarakat cina, wanita dan lelaki tinggal serumah sebelum kahwin adalah perkara biasa malah ia diamalkan hampir semua masyarakat cina di Malaysia.

No comments:

lagu hot@mahasiswa malaysia