"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

WEB TV@ Mahasiswa Malaysia


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Wednesday, February 18, 2009

ANWAR KETUA KERAJAAN PENGGANTI AKAN DEDAH DI PARLIMEN HARI INI


Anwar Ibrahim akan mendedahkan segala macam tipu helah, ugutan, jual beli dan kelentongan Kerajaan Lama Barisan Nasional dalam usaha gerombolan ini untuk menjatuhkan kerajaan Pengganti Pakatan Rakyat.
Anwar mungkin juga akan mendedahkan apa yang sebenarnya terjadi kepada bekas wakil rakyat Bukit Selambu sehingga beliau meletakan jawatan.
Warga juga ingin mendapat penerangan dari Anwar sebagai ketua Kerajaan Menunggu tentang apa yang telah berlaku kepada wakil rakyat Perlabohan Klang yang diberitakan ‘hilang’ untuk sementara waktu.
Sebagai Ketua Kerajaan Pengganti telah sampai ketikanya untuk Anwar Ibrahim menerangkan kepada warga seluruh negara dan penyokong Kerajaan Pengganti tentang segala taktik dan tindakan ‘politik atas dan bawah perut’ yang telah dilakukan oleh Kerajaan Lama Barisan Nasional.
Sama-sama kita tunggu.(TT)
JOM TENGOK TV PAS UNTUK SIDANG PARLIMEN LIVE

No comments:

lagu hot@mahasiswa malaysia