"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

WEB TV@ Mahasiswa Malaysia


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Thursday, January 22, 2009

Pro Mahasiswa Menang Hampir Semua Kerusi, Tawan UIAM Gombak


oleh nazmi, Webmaster Mahasiswa Malaysia
Saya menerima mesej lebih kurang jam 7.00 petang tadi dari orang kuat Pro Mahasiswa UIAM
" Takbir! Alhamdulillah. UIAM Gombak menang sume kerusi yg btanding di Kampus Gombak. Cme hilang 2 kerusi. 1 di Econ, 1 di KAED. Sume kuliyyah sdiakan 2 krusi. Econ. Alhamdulillah abg sofi dpt 1 kerusi."
Mahasiswa Malaysia justeru mengucapkan tahniah kepada Pro Mahasiswa UIAM yang telah bekerja kuat untuk mengekalkan kemenangan Pro Mahasiswa di UIAM.Kemenangan ini sekaligus mengekalkan UIAM sebagai sebuah universiti pro pembangkang.
Kemenangan UIAM ini juga telah melengkapkan kemenangan besar Pro Mahasiswa di seluruh negara terutamanya kemenangan kita di Universiti Malaya yang mampu menyapu 8 daripada 9 kerusi umum hingga membawa kepada peralihan kuasa pimpinan pelajar di Universiti Malaya.
Tahniah juga buat penggerak Pro Mahasiswa UPSI hg bjaya menang majoriti kerusi dan penggerak - penggerak Pro Mahasiswa seluruh negara.
Akhirnya, kemenangan ini bolehlah dikatakan sebagai permulaan kebangkitan Pro Mahasiswa di seluruh negara seiring kebangkitan rakyat Malaysia menolak kerajaan korup UMNO/ BN pd 8 March 2008. Kebangkitan ini sekaligus menggambarkan keinginan mahasiswa seluruh negera untuk mengubah kepimpinan kampus dan negara yang korup.
JADILAH AGEN PERUBAHAN
TAKBIR ( 3X )

No comments:

lagu hot@mahasiswa malaysia