"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

WEB TV@ Mahasiswa Malaysia


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Monday, October 27, 2008

Dalam Diam Shah Rukh Khan Sokong PAS





Soalan tentang anugerah Datuk terhadap pelakon Bollywood itu nampak semakin tidak ada ertinya.
Tambahan pula pelakon itu dijangka akan berada di Malaysia tidak lama lagi.Kita tidak pasti apakah beliau datang dengan perbelanjaan sendiri ataupun ditanggung sepenuhnya oleh kerajaan Negeri Melaka.
Namun sesuatu yang ingin kita lihat, apakah akan terjadi jika Shah Rukh Khan datang ke Malaysia dengan memakai baju PAS dan membawa bendera parti itu seperti foto yang disiarkan?
Apakah gelaran Datuknya akan ditarik balik?Jika ini berlaku bukankah kecoh jadinya puak-puak UMNO ini.
Lagi pun difahamkan aktor itu beragama Islam.Maka sudah pasti beliau juga menyokong perjuangan Islam yang dibawa oleh PAS.Bahkan dulu dalam lagunya ada menyebut "Tum Pas Ser Air" dan juga lagu "UM NO Ko Ko Ko", maknanya UMNO akan K.O dan PAS akan tumpaskan UMNO.
Cuba tengok foto yang kami siarkan ini, Shah Rukh Khan membawa bendera hijau putih kemudian ada tulisan "Kaun Haga PAS" pada pentas hijau (anak panah kuning) itu.

3 comments:

Anonymous said...

real ke ni?
shah rukh khan tu kalo die sokong pas,ape untungnye org pas?if im not mistaken,die pernah kate yg die hanye pernah skali saje solat iaitu time maknye meninggal..(betulkan sy kalo sy salah)..tgk gamba ni cm konpius jugak..if yes die menyokong pas for a good reoson, then it will be ok..if not...

ammar said...

ni gamba kebetulan je..
kebetulan star plus pakai lambang mcm pas punye..

Anonymous said...

macam dia tahu parti kat malaysia ni... dia pegang je bendera tu dah cakap sokong habis kalau dia pegang bendara umno dia sokong UMNO ler...
takde kepentingan dia nak sokong pas ke UMNO... hish... klu dah fanatik tu gitu ler...

lagu hot@mahasiswa malaysia