"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

WEB TV@ Mahasiswa Malaysia


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Tuesday, December 2, 2008

Untung RM15,000..



Waaa… tengok heading macam best je kan??.. Untung RM15,000.. kalau lah dapat selalu macam ni kan best!. Actually this time bukan saya yang untung tapi client saya yang untung coz saya berjaya arrange untuk dia beli property below market price.
Property tersebut adalah auction property dan saya telah menguruskan untuk lelongan tersebut pada harga yang beliau inginkan dan seterusnya beliau boleh membuat bidaan untuk harga tersebut.
Sebenarnya banyak lagi peluang yang ada dan masih menantikan mereka yang berminat untuk membeli hartanah below market price dengan ’special arrangement’. Benda ni pun saya tak boleh nak reveal banyak2.. so kalau anda pembaca TipsHartanah, mungkin anda antara orang yang bertuah kerana mengetahui mengenai perkara ni… so, jika anda mempunyai budget dan memang bercadang untuk membeli property… mungkin anda boleh menghubungi TipsHartanah di admin[a]tipshartanah.com (email sahaja dan bukan reply posting ni) untuk maklumat lanjut.
Klient kedua saya sedang menantikan satu hartanah yang juga kurang dari harga pasaran dan agak sukar untuk diperolehi kerana lokasinya yang menarik.
Cerita banyak-banyak pun tak bleh.. so senang cerite untuk anda yang SERIOUS sahaja (dah ada budget la)… email saya untuk maklumat lanjut… kalau soalan yang sekadar nak tanya2 benda yang tak serius mungkin saya tak dapat nak layan.. so sorry.. kerana ada banyak perkara dan urusan yang lebih priority untuk saya lakukan.
Adios..
Tipshartanah blog

No comments:

lagu hot@mahasiswa malaysia