"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

WEB TV@ Mahasiswa Malaysia


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Wednesday, December 3, 2008

Mahasiswa Malaysia Menerima 446 Pelawat Hari Ini.... TERIMA KASIH PENGUNJUNG - PENGUNJUNG KEHORMAT


Oleh Nazmi, Webmaster Mahasiswa Malaysia
Alhamdulillah, hari ini blog Mahasiswa Malaysia menerima jumlah pengunjung tertinggi sepanjang kewujudan blog ini. Sehingga jam 7.03 malam, Mahasiswa Malaysia telah menerima 446 pelawat dan dijangka jumlah ini akan mencecah lebih 650 hari ini.
Mahasiswa Malaysia ingin mengambil kesempatan disini untuk mengucapkan terima kasih kepada semua pengunjung dan pengkritik. Mahasiswa Malaysia berjanji untuk terus komited menyampaikan maklumat terkini berkenaan dunia kampus dan politik negara khusus untuk pengunjung terhormat.
Semoga kehadiran pengunjung- pengunjung dalam jumlah yang ramai berkekalan pada masa- masa mendatang dan diharapkan matlamat Mahasiswa Malaysia untuk mendapatkan 2000 pengunjung sehari dalam tempoh terdekat tercapai. Mahasiswa Malaysia juga mengharapkan kritikan dan pandangan membina daripada kesemua pengunjung- pengunjung terhormat.
Akhir sekali, Mahasiswa Malaysia mengharapkan agar pengunjung- pengunjung terhormat untuk sama- sama mempromosikan blog ini. Mahasiswa Malaysia sekali lagi bertekad untuk terus komited membawa suara mahasiswa kepada masyarakat dan pemimpin negara.

1 comment:

Unknown said...

Tahniah, teruskan usaha baik anda itu.

lagu hot@mahasiswa malaysia