"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

WEB TV@ Mahasiswa Malaysia


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Friday, November 21, 2008

Assigmant Pertama Untuk Razak.... Razak Buat Sidang Media Bersihkan Nama Najib

Oleh bangau
"SALAM, Akhirnya si 'pembunuh' sudah bukak mulut. Rojak Babaginda sudah dapat wang rasuah untuk mengabui rakyat. Dia sudah bersumpah si Najis tidak pernah jumpa Atatoya si Mongolia Beuty.
Ya, Najib atau Rosmah tak penah jumpa Atatoya, kata Rojak Babaginda! Maknanya apa yang Anwar Ibrahim dakwa Najib ada hubungan dengan atatoya adalah karut semata-mata.
Makna Anwar adalah pembohong dan pembuat fitnah. Raja Petra juga Raja Segala Pemfitnah dunia dan akhirat! Ini adalah secebis ucapan yang saya kutip dari laman-laman web dan kedai kopi. Saya terpanggil untuk membicara hal ini kerana rakyat sudah disajikan dengan berita ini sejak dua tahun lepas.
Apabila si peguam UMNO di lantik Ketua Hakim Negara, semua pembunuh VVIP telah dilepaskan. Semua kes-kes di putus dengan cara yang pelik. Raja Petra tiba-tiba di bebaskan dari ISA sedangkan sebelum ini ramai yang tidak berjaya melalui mahkamah. Adakah RPK kini SB untuk UMNO? adakah RPK ada buat deal dengan NAJIB? dan POLIS?
Apa harus kita fikirkan bila bermacam-macam andaian mula timbul?Saya yakin untuk mengatakan Rojak Babiginda adalah sejenis makhluk perosak yang tiada tolok bandingannya kerana saya sendiri pernah di ugut oleh beliau. Saya kenal siapa taiko bernama Rojak Babaginda ni.
Kini sistem kepolisian, sistem pendakwaraya, sistem kehakiman ibarat satu KARTUN yang menghiasa kehidupan rakyat malaysia seharian. Sudah tidak ada nilai lagi apabila yang membunuh di lepaskan. Apa jadi pada NORITA SAMSUDIN, siapa pembunuhnya? VVIP? sekarang masih tak selesai. Kita yakin, Si ROJAK ni memang bersubahat dan pemimpin tinggi negera terbabit.
Siapa saya harus saya percaya ? Si Taiko ROJAK, si womaniser NAJIS, si pembuat fitnah RPK? atau pejuang negara bernama ANWAR IBRAHIM? kes atatoya benar-benar mencabar minda saya. Ia satu kes yangmembuatkan saya benar-benar hilang keyakinan kepada sistem pentadbiran negara dan juga kepada seorang tokoh politik yang menyambut baik pembebasan ROJAK BABIGINDA.
http://www.malaysiabaru.com/ "

No comments:

lagu hot@mahasiswa malaysia