"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

WEB TV@ Mahasiswa Malaysia


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Friday, November 21, 2008

Pimpinan Mahasiswa Negeri Perak Kunjungi EXCO Perak Untuk Jalin Kerjasama


Pimpinan Gabungan Mahasiswa Bersatu Perak baru-baru ini telah mengadakan perbincangan rasmi bersama YB.Kapt. (B) Mohd Osman bin Mohd Jaitu (EXCO PELANCONGAN,PEMBANGUNAN INSAN DAN PERTUBUHAN BUKAN KERAJAAN (NGO) di Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri Perak.
Perbincangan adalah berkenaan badan (NGO) dan mahasiswa,sememangnya mahasiswa semestinya melibatkan diri mereka dengan badan-badan (NGO) ,ini kerana mereka dapat mempelajari banyak ilmu berkaitan pengurusan pentadbiran disamping itu mahasiswa juga dapat mendekati masyarakat dengan lebih mudah,Sehubungan dengan itu YB.Kapt. (B) Mohd Osman bin Mohd Jaitu,menyarankan kepada BERSATU PERAK agar terus memperkasakan lagi NGO mahasiswa perak ini dalam mendepani massa,beliau juga menyarankan agar BERSATU PERAK,dapat mengadakan program-program berbentuk Akademik dan kemasyarakatan untuk meningkatkan keintelektualan rakyat perak.
Hasil dari perbincangan itu juga, YB.Kapt. (B) Mohd Osman bin Mohd Jaitu (EXCO PELANCONGAN,PEMBANGUNAN INSAN DAN PERTUBUHAN BUKAN KERAJAAN (NGO),bersetuju untuk bekerjasama dengan BERSATU PERAK dan akan menjadikan BERSATU PERAK sebagai wadah penyatuan seluruh gerakan Mahasiswa Perak,turut hadir dalam pernbincangan tersebut ialah Mohd Hafez bin Sabri (Presiden BERSATU),Wong Yim Chan (Timb Presiden 2) Ahmad Shahir Bin Abdul Aziz (Exco Penerangan BERSATU).

No comments:

lagu hot@mahasiswa malaysia