"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

WEB TV@ Mahasiswa Malaysia


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

Friday, November 7, 2008

Obama Call 9 Pemimpin Dunia Sebaik Menang... Malangnya OBAMA LUPA CALL PAK LAH, yang digelar RAJA TIDUR


CHICAGO: President Amerika Syarikat (AS) yang baru dipilih, Barack Obama menghubungi sembilan ketua negara yang menjadi sekutu AS untuk menyatakan terima masihnya selepas menerima ucapan tahniah di atas kemenangannya.
Jurucakap Demokrat Stephanie Cutter, berkata Obama membuat panggilan telefon kepada ketua negara Australia, Britain, Kanada, Perancis, Jerman, Israel, Jepan, Mexico dan Korea Selatan.
"Beliau menyatakan rasa terima kasih kerana menerima panggilan daripada mereka yang mengucapkan tahniah sebaik kemenangannya pada pilihan raya Presiden kelmarin," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Obama yang bakal menduduki Rumah Putih sebagai Presiden kulit hitam pertama, mendapat ucapan tahniah yang mencurah-curah selepas menewaskan pencabarnya, John McCain dari Parti Republikan.
Cutter berkata, Obama berbual dengan Perdana Menteri Britain, Gordon Brown, Presiden Perancis, Nicolas Sarkozy dan Perdana Menteri Israeli, Ehud Olmert.
Perdana Menteri Australia, Kevin Rudd, Perdana Menteri Kanada, Stephen Harper, Canselor Jerman, Angela Merkel, Perdana Menteri Jepun, Taro Aso, President Mexico, Felipe Calderon dan Presiden Korea Utara, Lee Myung-bak
*Perdana Menteri Malaysia Obama tak contact ke? adui... Obama tau ke Malaysia?? Obama tau ke Pak Lah???
oleh perisik-rakyat.com

No comments:

lagu hot@mahasiswa malaysia